MP logo MP title

Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója

A 2001. évi 4. szám tartalma:

» Erik De Corte: Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Stella Vosniadou: Tanulás, megismerés és a fogalmi váltás problematikája
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Erno Lehtinen: Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Géczi János: A tanulók biológiai tudásáról (Hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999)
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» B. Németh Mária, Józsa Krisztián és Antal Erzsébet: Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai (A minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen)
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

Magyar Tudományos Akadémia